Juridisch Hulpje

 Juridisch Advies met een maatschappelijke insteek!



Interne klachtenprocedure

Ons voornaamste doel is u als klant tevreden te stellen en te houden maar ondanks dit streven, kan het natuurlijk zo zijn dat u desondanks niet tevreden bent over onze dienstverlening. U als klant bent de drijfveer van onze onderneming en daarom is uw mening de allerbelangrijkste.

U neemt ons in vertrouwen en deelt uw kwestie. Dit vertrouwen willen wij u ook geven en daarom hebben wij een interne klachtenprocedure binnen onze organisatie. Dit betekent dat uw mening meer dan welkom is en wij deze uiterst serieus in behandeling nemen en er alles aan doen om u alsnog tevreden te stellen.

Wij hopen uiteraard dat u gewoonweg tevreden zult zijn maar wij van Juridisch Hulpje waarderen het ook dat u als klant helpt om ons te verbeteren. Zonder feedback en begrip zijn wij als mensen nergens. Wij zijn allemaal mensen.

Zoals er voor elke juridische kwestie een oplossing voor handen is, zo geldt dat ook voor elk ongenoegen. 

Onze interne klachtenprocedure kunt u op verzoek opvragen.